Mobilní aplikace Welapy aktivně přivádí nové uživatele, kteří si vybírají z nabídky poskytovatelů služeb a rezervují si termíny. Aplikace tak funguje jako efektivní nástroj pro získávání klientů.
Rezervační systém je určen k pohodlné správě rezervací vašich stávajících klientů – ať už prostřednictvím formuláře na vašich webových stránkách, nebo mikrostránky, kterou si můžete snadno vytvořit u nás.
Aplikace a rezervační systém jsou plně propojené, což znamená, že všechny rezervace se automaticky synchronizují a zobrazují v přehledném kalendáři ve vašem účtu Welapy. Nemusíte kontrolovat více systémů – všechny změny a rezervace jsou dostupné na jednom místě.
S Welapy šetříte čas, snadno spravujete stávající klienty a zároveň efektivně získáváte nové.
Pro snadné začátky jsme připravili podrobného průvodce, který vás po registraci provede:
Průvodce najdete ve webové verzi administrace vašeho účtu.
Pokud máte zájem o osobní pomoc, můžete si s námi domluvit hovor, kde vás seznámíme se vším potřebným. Stačí nás kontaktovat na podporu – rádi vám pomůžeme!
Ano, jsme vám k dispozici pro řešení jakýchkoliv dotazů. Obrátit se na nás můžete telefonicky nebo prostřednictvím chatu v administraci vašeho účtu. Pokud potřebujete pomoc například s nastavením účtu, rádi s vámi domluvíme videohovor, během kterého vám vše podrobně vysvětlíme. Jsme tu pro vás!
Do aplikace přivádíme uživatele, kteří si mohou podle lokality a kategorie služeb vyfiltrovat dostupné poskytovatele v jejich okolí. Vyberou si službu a volný termín, který si přes aplikaci rovnou rezervují. Klient může rezervaci provést s online platbou, nebo si vybrat platbu na místě.
Na nové rezervace vás vždy upozorníme e-mailem a notifikací z aplikace. Všechny rezervace vidíte v přehledném kalendáři ve vašem účtu.
Klientům rezervaci potvrdíme emailem a 24 hodin před termínem rezervace jim rezervaci připomeneme notifikací a SMS upomínkou. 2 hodiny před rezervací jim pošleme připomenutí notifikací z aplikace.
Provizi si účtujeme pouze za první rezervaci nového klienta. U opakovaných rezervací je provize 0%. Fakturace provizí a poplatků probíhá vždy na začátku následujícího kalendářního měsíce. Ve stejný čas vám zašleme zálohové platby za rezervace, které byly v předchozím měsíci uhrazeny online.
Rezervační systém můžete používat jako rezervační formulář na vašich webových stránkách nebo prostřednictvím mikrostránky. Cena systému je stanovena formou měsíčního poplatku, která závisí na počtu rezervací vytvořených vašimi klienty. Všechny rezervace jsou zcela bez provize.
Proces rezervace je jednoduchý a zabere klientům jen tři kroky: výběr služby, zvolení data a času, a potvrzení rezervace.
Rezervační systém umožňuje aktivaci online plateb, přičemž si můžete zvolit mezi online platbami, platbami na místě, nebo kombinací obou možností.
Každou rezervaci klientům potvrdíme a den před termínem jim pošleme připomenutí e-mailem. Pokud si aktivujete SMS upozornění, klienti obdrží i SMS upomínku.
Mikrostránka je jednoduchý, ale efektivní jednostránkový web, který slouží jako vaše prezentace a rezervační platforma. Prohlédněte si ukázkovou mikrostránku.
Pokud nemáte vlastní webové stránky, mikrostránka vám poskytne skvělou alternativu. Můžete na ni také odkazovat z vašich stávajících webových stránek a rozšířit tak možnosti rezervace.
Na mikrostránce klienti najdou všechny důležité informace na jednom místě – od přehledného rezervačního formuláře až po recenze, které jim usnadní rozhodování.
Nabídku služeb si můžete vytvořit podle sebe. Jediná podmínka je, že služby musí být v kategoriích služeb, které jsou v nabídce Welapy. Typy služeb, délky i ceny si vytvoříte jak jste zvyklí.
Pokud máte více členů týmu, můžete služby vytvořit pro všechny členy najednou, nebo vytvořit individuální nabídku pro každého člena týmu.
V případě, že u služby nabízíte různé délky a ceny, snadno varianty vyplníte při vytváření služby bez nutnosti zakládat samostatné služby pro každou variantu. V aplikaci a rezervačním systému se klientům zobrazí přehledná rozbalovací nabídka, která usnadní výběr ideální délky a ceny. Tím zůstává nabídka přehledná a intuitivní.
V aplikaci i v rezervačním systému Vám mohou klienti po dokončení návštěvy napsat recenzi. Recenze jsou ověřené – mohou je psát pouze ti, kteří skutečně využili Vaši službu. Díky tomu máte jistotu, že každé hodnocení je autentické a reflektuje skutečnou zkušenost klientů.
Díky propojení recenzí jsou všechna hodnocení viditelná jak v mobilní aplikaci, tak v rezervačním systému. Tento systém zajišťuje přehlednost a buduje důvěru mezi Vámi a klienty.
Recenze Vám mohou pomoci zlepšovat kvalitu služeb na základě reálné zpětné vazby. Klientům zase umožňují najít spolehlivé informace a vybrat si tu nejlepší službu.
Na začátku každého měsíce vám pošleme zálohové platby, které klienty zaplatili za rezervaci vašich služeb předchozí měsíc. Od zálohových plateb odečteme provizi, cenu rezervačního systému a poplatky. O víc se tak nemusíte starat.
Pokud v některém měsíci neproběhnou žádné online platby, zašleme vám fakturu k úhradě poplatků, provize a ceny rezervačního systému.
Welapy můžete jednoduše propojit s Google kalendářem, díky čemuž se Vaše rezervace automaticky zobrazí i ve Vašem Google kalendáři. Události vytvořené v Google kalendáři se navíc promítnou do kalendáře Welapy jako Osobní volno. Tento čas bude v aplikaci i rezervačním systému zablokován, aby nedocházelo k dalším rezervacím.
Pokud již v daném čase rezervace existuje, její platnost tímto nebude ovlivněna a zůstane aktivní. Synchronizace tak zajistí, že budete mít vždy dokonalý přehled a kontrolu nad svým časovým rozvrhem.
Můžete si vytvořit více členů týmu. Každý člen týmu může mít vytvořen vlastní přístup a jaká upozornění na nové rezervace má dostávat. Počet členů týmu není nijak omezen.
Každému členu týmu lze navíc nastavit individuální otevírací dobu. Tím získáte maximální flexibilitu při správě časového rozvrhu celého týmu.
Pokud si klient rezervoval termín přes aplikaci, může vám jednoduše odeslat žádost o zrušení nebo přesunutí termínu přímo v aplikaci. Klienti, kteří si rezervovali termín přes rezervační systém, vás mohou kontaktovat na kontakt uvedený na vašich webových stránkách.
Pokud se s klientem domluvíte na zrušení, nebo přesunutí termínu, můžete termín manuálně v detailu rezervace zrušit, nebo přesunout. Klient dostane potvrzení a v případě zrušení termínu mu automaticky vystavíme poukázku, pokud za rezervaci zaplatil online platbou.
Pokud vás klient nekontaktuje včas, můžete žádost zamítnout. V případě, že se klient na termín nedostaví, zálohová částka propadá a bude vám vyplacena.
Podrobnosti najdete v Častých dotazech „Jak postupovat, pokud se klient nedostaví na termín rezervace“.
Pokud se klient nedostaví bez předchozí domluvy a provedl online platbu, tato částka mu propadá a vy ji dostanete vy výplatě zálohových plateb na začátku dalšího měsíce.
Informujte nás přes podporu, že se klient nedostavil, abychom v účtu klienta mohli udělat patřičné opatření a poslali vám zálohovou platbu.