Na co se nejčastěji ptáte

Aplikace vás představí novým klientům, kteří v ní služby vyhledávají a rezervují.

Většině poskytovatelů ale přehledný systém Welapy tak vyhovuje, že do něj chtějí přesunout i své pravidelné klienty. Proto vznikl rezervační formulář, který si můžete vložit na váš web. Pokud ho nemáte, snadno si u nás vytvoříte mikrostránku pro prezentační a rezervační účely.

Aplikace i rezervační systém se plně synchronizují, takže všechny rezervace od nových i stávajících klientů vidíte dohromady v jednom přehledném kalendáři.

Welapy jsme navrhovali a ladili společně se samotnými poskytovateli, aby pro vás bylo jeho používání co nejjednodušší.

Pro hladký start jsme pro vás připravili také průvodce, který vás po registraci provede nastavením účtu a všech potřebných údajů, ovládáním kalendáře a správy rezervací a dalšími funkcemi, které vám usnadní práci. Najdete ho ve webové verzi administrace vašeho Welapy účtu.

Pokud budete chtít nastavením provést osobně, rádi si s vámi domluvíme hovor a se vším vám pomůžeme. Stačí nás kontaktovat.

Samozřejmě. Můžete se na nás obrátit s jakýmkoliv dotazem – a to telefonicky, mailem nebo prostřednictvím chatu v administraci vašeho účtu.

Do aplikace, ve které máte vytvořený účet, přivádíme uživatele – nové i stávající. Ti si pak vyfiltrují službu, kterou hledají, ve své lokalitě. Po vybrání si volný termín rovnou v aplikaci zarezervují. Zaplatit mohou rovnou online, nebo až u vás na místě.

Jakmile si u vás někdo rezervuje termín, vždy vás upozorníme e-mailem a notifikací. Všechny rezervace uvidíte v přehledném kalendáři ve vašem účtu.

A nezapomínáme ani na koncové klienty – těm rezervaci také potvrdíme mailem, a 24 hodin před termínem jim pošleme notifikaci a SMS upomínku. Notifikaci pak opakujeme ještě 2 hodiny před rezervovaným časem – tím výrazně snížíme riziko, že by klient na termín zapomněl.

Provizi 25 % si účtujeme pouze při první rezervaci nového klienta přes mobilní aplikaci. Pokud vaši službu rezervuje v aplikaci opakovaně, platíte pouze 2,5 % procesního poplatku.

Rezervační systém na vašem webu nebo mikrostránce zpoplatňujeme měsíční platbou. Jakákoliv rezervace, kterou pak vaši klienti přes rezervační systém provedou, je zcela bez provize.

Rezervace klientům zabere jen chvilku a je velmi snadná. Vyberou si službu, o kterou mají zájem, zvolí si datum a čas, a rezervaci potvrdí. Vy jako poskytovatel si zvolíte, jestli klient může zaplatit na pouze na místě, online, nebo libovolnou kombinací.

Stejně jako u rezervací přes aplikaci, i tady potvrzujeme rezervaci vám i klientovi. Tomu pak termín připomeneme ještě 24 hodin předem mailem. Pokud si službu aktivujete, pošleme klientovi také SMS upozornění.

Výplaty zálohových plateb, které klienti provedou online, probíhají 4× měsíčně. Zároveň z nich rovnou odečítáme případné provize a poplatky. Pokud v některém období neproběhnou žádné online platby (například všichni klienti budou platit až na místě), zašleme vám k jejich úhradě fakturu.

Mikrostránka je jednoduchý, ale efektivní jednostránkový web. Klienti tam o vás najdou veškeré potřebné informace, včetně například recenzí, které jim usnadní rozhodování. Na pár kliků si u vás pak mohou objednat termín.

Mikrostránka je ideální, pokud nemáte vlastní webové stránky. Někteří poskytovatelé ale web i mikrostránku kombinují, a tím si rozšiřují možnosti rezervace. Jak vypadá? Prohlédněte si ukázkovou mikrostránku.

Služby si zadáte sami podle toho, co nabízíte. Jedinou podmínkou je, že musí zapadat do některé z kategorií, které na Welapy nabízíme. U každé služby snadno nastavíte také více variant – například podle délky a ceny.

Pokud máte více členů týmu, můžete služby vytvořit pro všechny členy najednou, nebo vytvořit individuální nabídku pro každého člena týmu.

Ano, můžete si takovou možnost v administraci vytvořit. Stačí zadat, na kolik vstupů permanentka bude, a její cenu a případně platnost. Doporučujeme zadat také částku, kterou by klient zaplatil za počet vstupů bez permanentky – lépe tak uvidí, kolik ušetří.

Samozřejmě, a to v aplikaci i rezervačním systému. Klidně je na tuto možnost upozorněte, recenze pomáhají budovat důvěru mezi vámi a klienty, a také vám dávají cennou zpětnou vazbu. Abychom měli jistotu, že hodnocení jsou autentická a důvěryhodná, možnost napsat recenzi mají pouze ti, kteří vaši službu skutečně využili.

Díky synchronizaci mobilní aplikace a webového rezervačního systému jsou všechny recenze vidět na obou místech.

Ano, a velmi snadno. Všechny rezervace přes Welapy se vám tak propíšou do vašeho Google kalendáře. Ale funguje to i naopak – pokud si nějakou událost přidáte do Googlu, propíše se do kalendáře Welapy jako osobní volno, aby klienti neměli možnost si na tuto dobu rezervovat vaše služby. Pokud už ale na tento čas rezervaci máte, její platnost to zpětně neovlivní.

Jednoduše vytvoříte více členů týmu – ti pak budou mít vlastní kalendář a otevírací dobu. Dostanou také svoje přístupy do systému. Můžete přidat libovolný počet členů.

Pod jedním účtem vytvoříte různé pobočky, a pro ty pak jejich členy týmu. Služby můžete vytvářet pro celou pobočkovou síť najednou, nebo jen pro jednotlivé pobočky či členy týmu. V aplikaci uvidí koncoví klienti pobočky jednotlivě podle toho, která bude vyhovovat jejich výběru lokality.

Jedná se o rezervaci z aplikace? Pak klient snadno odešle žádost o zrušení nebo přesunutí rezervace přímo z mobilu.

Je to webová rezervace přes rezervační systém? Pak vás klient kontaktuje a domluví se s vámi. Vy pak můžete rezervaci manuálně zrušit či přesunout, nebo mu jednoduše mailem pošlete odkaz, přes který si vybere nový termín.

Pokud klient platil online platbou, při zrušení mu vystavujeme poukaz na zaplacenou částku.

V obou případech můžete žádost zamítnout, pokud vás klient nekontaktuje včas. Záloha, kterou zaplatil, pak propadá a bude vyplacena vám.

Pokud provedl online platbu, tato částka mu propadá a bude vyplacena vám v další výplatě.

Všechny po jednom obvolávat nebo obepisovat je náročné – s Welapy to ale dělat nemusíte. V administraci si vyberete období, kterého se to týká. Pak napíšete zprávu pro klienty a hromadně jim ji odešlete. Termíny můžete buď pouze zrušit, nebo nechat klienty udělat rezervaci na jiný termín – v takovém případě jim přijde link pro přerezervaci. Při zrušení klientům automaticky vystavujeme poukaz v hodnotě, kterou zaplatili.

Chcete se ještě na něco zeptat?

Nechte nám svůj kontakt. Ozve se vám zakladatel Welapy Jan Pospíšil a při nezávazném hovoru proberete vše, co vás o fungování s Welapy zajímá.

Jméno je povinné
Příjmení je povinné
Telefonní číslo je povinné
Email je povinný
Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.